مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مرداد 1401 ساعت 09:472022-08-04حوادث

آماده باش تمهیدات آتش نشانی در تعطیلات پیش رو


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج گفت: در تعطیلات تاسوعا و عاشورا در صورت بروز حادثه، همکاران ما در 14 نقطه از شهر با تجهیزات و نیروهای کارآمد ارائه خدمات خواهد شد.

- محمد جمشیدی، رییس سازمان آتش نشانی شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: از آنجایی که مانند هر سال در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) شاهد حضور دسته جات عزاداری در طول روز در خیابان ها هستیم شاهد وقوع یکسری ترافیک کاذب هستیم وی گفت: از این رو و برای آنکه خودروهای سازمان آتش نشانی در ترافیک معطل نشوند و در سریع ترین حالت ممکن به محل وقوع حوادث برسند، تمهیداتی را اندیشیده ایم.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار 14 دستگاه خودروی آتش نشانی و حضور 50 آتش نشان در 14 نقطه از سطح شهر آماده خدمت رسانی هستند تا در صورت وقوع حوادث در سریع ترین زمان خود را به محل برسانند.

جمشیدی با بیان اینکه طی آموزشی های دیده شده توسط آتش نشانی اقدامات اولیه امدادی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود، ادامه داد: در کنار تمام تلاشی که همکاران ما برای ایمنی شهروندان انجام می دهند از عزاداران می خواهیم همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و اگر اتفاقی رخ داد خونسردی خود را حفظ کنند و از محل حادثه فاصله بگیرند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش تمهیدات آتش نشانی در تعطیلات پیش رو

آماده باش تمهیدات آتش نشانی در تعطیلات پیش رو