مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 17:372022-08-03بين الملل

منابع عراقی: هادی العامری و سید مقتدی الصدر دیدار می کنند


یک پایگاه عراقی به نقل از منبعی آگاه خبر داد که رهبر ائتلاف «الفتح» در عراق بزودی با رهبر جریان صدر به منظور حل بحران سیاسی کنونی در عراق دیدار و گفت وگو می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع در کمیته هماهنگی احزاب شیعی عراق موسوم به چارچوب هماهنگی خبر داد که هادی العامری رهبر ائتلاف الفتح و عضو کمیته موسوم به الاطار التنسیقی (چارچوب هماهنگی) با سید مقتدی الصدر رهبر جریان صدر دیدار خواهد کرد.

این منبع عصر امروز (چهارشنبه) به پایگاه خبری بغداد الیوم گفت که چارچوب هماهنگی، هادی العامری را برای مذاکره با رهبر جریان صدر به عنوان نماینده خود انتخاب کرده و با هر تصمیمی که رییس ائتلاف الفتح اتخاذ کند، موافقت خواهد کرد.

این منبع که اشاره ای نیز به نام او نشده، در این باره گفت: گفت و گوی میان العامری و الصدر شاید طی دو روز آینده انجام شود .

لحظاتی پس از انتشار این گزارش، هادی العامری در بیانیه ای اعلام کرد: بر آنچه پیشتر تأکید کردیم که راه حل بحران کنونی تنها آرام سازی التهاب، خویشتن داری و نشستن سر میز گفت و گوهای سازنده جدی است، مجددا تأکید می کنیم.

بر همین اساس، ما بر آنچه در بیانیه 2022/08/01  نخست وزیر مصطفی الکاظمی درباره حوادث اخیر کشور آمد، تأکید داریم؛ همان بیانیه ای که در آن به گفت و گوی فراگیر ملی دعوت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع عراقی: هادی العامری و سید مقتدی الصدر دیدار می کنند

منابع عراقی: هادی العامری و سید مقتدی الصدر دیدار می کنند