مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:322022-08-03دانش

سازگاری با کم آبی باید به عنوان یک استراتژی در اولویت بخش های مختلف باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جهانگیر پرهمت عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری در رویداد ایده های نوآورانه سازگاری روستاها با کم آبی در دانشگاه خلیج فارس گفت: - عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری گفت: امروز کم آبی یکی از مهم ترین مسائل کشور است و سازگاری با این مشکل باید به عنوان یک استراتژی در اولویت بخش های مختلف باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، جهانگیر پرهمت عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری در رویداد ایده های نوآورانه سازگاری روستاها با کم آبی در دانشگاه خلیج فارس گفت: در زمان حاضر بسیاری از صنایع پر آب بر در مناطق خشک استقرار یافته و از این رو برای تامین نیاز آنها انتقال آب مطرح شده است.

عضو هیئت علمی پژوهشکده حفاظت خاک و آبخیزداری افزود: امروز کم آبی یکی از مهم ترین مسائل کشور است و سازگاری با این مشکل باید به عنوان یک استراتژی در اولویت بخش های مختلف باشد.

وی ادامه داد: جهت بخشی در صنعت، کشاورزی و خدمات برای استفاده از منابع آبی مسئله اصلی کشور است و باید در این بخش خط و مشی دراز مدت مقابله با خشکسالی ترسیم شود.

پرهمت گفت: امنیت سیاسی کشور به امنیت غذایی وابسته است و اگر توانسته ایم در مقابل تحریم ها مقاومت کنیم به دلیل این است که تاکنون در تامین امنیت غذایی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازگاری با کم آبی باید به عنوان یک استراتژی در اولویت بخش های مختلف باشد

سازگاری با کم آبی باید به عنوان یک استراتژی در اولویت بخش های مختلف باشد