مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-03سياسي

اعزام 1597 بسیجی جهادگر به مناطق سیل زده کرمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار محمدعلی نظری امروز در حاشیه بازدید از شهرک فرهنگیان رفسنجان که دچار آبگرفتگی شدید ناشی از سیل شده است، اظهار کرد: با ورود سامانه مونسون اقدامات پیشگیرانه انجام و آماده باش ها در ستاد بحران استان صورت گرفت، در سپاه نیز آمادگی ایجاد شد که هم جهت جلوگیری از ورود آب با کمک فرمانداران اقدام شود و هم جاهایی که نیاز به تخلیه دارد، وارد شویم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: یکی از دلایلی که با این حجم زیاد در شهرستان های رفسنجان، سیرجان و شهربابک تلفات کم و در حدود 5 نفر بود، اقدامات خوبی بود که از طرف تمام دستگاه ها صورت گرفت و این هم افزایی، وحدت و حضور میدانی استاندار کرمان در روزهای اولیه موجب شد همه مدیران وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه سپاه هم جزو اولین نهادهایی بود که با کمک بسیج مردمی وارد میدان شد، گفت: اکنون در شهرک فرهنگیان رفسنجان مستقر هستیم آبی که وارد خانه های مردم شده بی سابقه بود که با حضور گروه های جهادی  سپاه، لشکر 41 ثارالله و گروه 65 صاعقه در حال تمیزکردن معابر هستند و تا یکی ، دو روز آینده این شهرک آماده زندگی مردم خواهد بود.

وی تصریح کرد: شدت خسارات در رفسنجان، شهربابک و سیرجان بود که با گروه های جهادی محله محور کارها انجام شد و در رفسنجان به خاطر حجم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 1597 بسیجی جهادگر به مناطق سیل زده کرمان

اعزام 1597 بسیجی جهادگر به مناطق سیل زده کرمان