مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-03فرهنگي

تنگه علیمردانی او را به اوج رساند/ روایت شهیدی که به تنهایی 2 هزار مین را خنثی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، از کودکی عاشق نوشتن بود، بذر نویسندگی را پدرش در وجود او  پاشیده بود، زمانی که کودکی بیش نبود پدرش به جای وسایل بچه گانه هر بار یک کتاب به او هدیه می داد، خواندن این کتاب ها زمینه ای شد تا در سن 47 سالگی به جای اینکه فقط یک خواننده ساده باشد به نویسندگی روی بیآورد.

حالا او یک نویسنده است و در گفت وگو با خبرنگار فارس، می گوید: پدرم خیاط بود و عاشق کتاب، این علاقه از او به من هم سرایت کرد، اگرچه شغلش خیاطی بود اما عاشق مطالعه بود و همیشه تعدادی کتاب در دسترس داشت، پدرم هربار که برای امانت گرفتن کتاب به کتابخانه آستان قدس رضوی یا کتابخانه های دیگر می رفت، برای من هم کتابی مناسب سنم به امانت می گرفت.

ذهن آماده برای نویسندگی شغلش پاکبانی است ولی خواندن کتاب در دوران کودکی او را به سمت نویسندگی می برد، حالا او نویسنده 30 داستان کوتاه است و اولین اثرش را به نام قصه های کوچه بازاری در سال 1389 به چاپ رساند، با این گام او به علاقه اول زندگیش یعنی نویسندگی دست یافت.

آنقدر داستان خواند و از محضر نویسندگان مختلف بهره گرفت تا آمار داستانهای کوتاهش به 150 عدد رسید، خوب نگاه کردن و خوب شنیدن حرف های دیگران را در خودش تمرین کرد و همیشه به دنبال شخصیت های جدیدی برای داستان هایش می گشت، تا اینکه، سوژه قدیمی برای داس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنگه علیمردانی او را به اوج رساند/ روایت شهیدی که به تنهایی 2 هزار مین را خنثی کرد

تنگه علیمردانی او را به اوج رساند/ روایت شهیدی که به تنهایی 2 هزار مین را خنثی کرد