مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 10:222022-08-03ورزشي

رشته المپیکی 19 ماه بدون رییس!


تیراندازی همدان با سه دوره حضور در المپیک، 19 ماه است که بدون رییس اداره می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ثبت نام از نامزدهای انتخاباتی هیات تیراندازی از ابتدای هفته آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان هم وعده داده که بعد از روند ثبت نام، سریعا دستگاه ورزش تدارک برگزاری انتخابات را خواهد دید تا بعد از 19 ماه بالاخره این ورزش المپیکی رییس خود را بشناسد.

حال سوال مطرح می شود که چرا تیراندازی با این حجم از افتخارات ملی و فراملی باید ماه ها در برزخ بلاتکلیفی روزگار بگذراند؟ گرچه تمام این ماه ها در دوران مدیریت حمید سیفی در ورزش همدان گذشت و حتی طبق شنیده های خبرنگار فارس، مدیرکل قبلی ورزش و جوانان در آخرین مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی، رأی خود را در دقیقه 90 تغییر داد تا حواشی این ورزش بیش از پیش شود.

مجمعی که در آن سیدناصر محمودی رییس قبلی هیات تنها نامزد بود، اما تنها با پنج رأی برابر هفت رأی ممتنع مجمع، نتوانست دوباره خود را بر مسند ریاست تیراندازی همدان بنشاند.

از آن به بعد هیات تیراندازی با سرپرستی اداره شد و نکته جالب اینکه افرادی ورزش المپیکی همدان را اداره کرده اند که کوچک ترین قرابتی با این ورزش نداشته و ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته المپیکی 19 ماه بدون رییس!

رشته المپیکی 19 ماه بدون رییس!