مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مرداد 1401 ساعت 09:322022-08-03سياسي

ارتکاب گناه و دل بستن به شفاعت اولیای خدا، خدعه بزرگ شیطان است


تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) گفت: دل بستن به شفاعت اولیاء و جرأت در گناه و معصیت خدعه بزرگ شیطان است که تبدیل به امید واهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) شامگاه سه شنبه در شب چهارم مراسم هیات عاشوراییان اصفهان در باب اهمیت حق الناس اظهار داشت: کسانی که شب عاشورا با امام حسین (ع) بودند دیگر اهلیت داشتند که تا اینجا با امام شان مانده بودند اما امام حسین(ع) باز هم آن ها را یک تصفیه دوباره کردند.

وی ادامه داد: امام سفارش کردند کسانی که حق الناس قطعی به گردنشان است، از خیمه ما بیرون بروند، فردا شایسته نیست کنار خون علی اکبر من خون کسی ریخته شود که زندگی اش با مال مردم است.

بی آزار تهرانی خاطرنشان کرد: دل بستن به شفاعت اولیاء و جرأت در گناه و معصیت خدعه بزرگ شیطان است که امید واهی می شود.

تولیت آستان مقدس امامزاده صالح(ع) تصریح کرد: باید کارها و اعمال را مرتب کرد، ائمه نیز نقصان را جبران می کنند اما اگر بنا این باشد که رفتارم را اصلاح نکنم و مثلا جلسه سیدالشهدا(ع) بیایم اما در فضای مجازی و حقیقی ارتباط حرام داشته باشم، محقق نمی شود زیرا خط قرمز خدا، همین کارهای حرام است و با هیأت رفتن بعد از آن جبران کار حرام نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتکاب گناه و دل بستن به شفاعت اولیای خدا، خدعه بزرگ شیطان است

ارتکاب گناه و دل بستن به شفاعت اولیای خدا، خدعه بزرگ شیطان است