مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 21:222022-08-02سياسي

سازمان اتکا در استان ایلام سرمایه گذاری می کند


تفاهم نامه ای بین سازمان اتکا و استانداری ایلام در راستای سرمایه گذاری این سازمان در حوزه های مختلف ایجاد شود تا ضمن فراهم سازی زمینه مشارکت بیشتر مردم در این حوزه ها موجب اشتغال پایدار در استان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز حسن بهرام نیا در تداوم پیگیری مسائل و مشکلات استان در مرکز امروز سه شنبه 11 مرداد 1401 با مرتضی اعلمی مدیرعامل سازمان اتکا دیدار و گفت وگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار که امیر حبیبی جانشین سازمان اتکا نیز حضور داشت در خصوص سرمایه گذاری این سازمان در حوزه های مختلف از جمله کشت و صنعت، دام پروری سبک، طیور، ماهی سردابی و .

بحث و رایزنی کرد.

در پایان این نشست مقرر شد تفاهم نامه ای بین سازمان اتکا و استانداری ایلام در راستای سرمایه گذاری این سازمان در حوزه های مختلف از جمله کشت و صنعت، دام پروری سبک، طیور، ماهی سردابی و .

ایجاد شود تا ضمن فراهم سازی زمینه مشارکت بیشتر مردم در این حوزه ها، موجب اشتغال پایدار در استان شود.

گفتنی است که استاندار ایلام در این دیدار که امروز سه شنبه 11 مرداد راس ساعت 6 بعد ظهر برگزار شد از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان اتکا برای سفر به استان در راستای آشنایی با ظرفیت های استان و سرمایه گذاری دعوت بعمل آورد که مقرر شد این سفر در هفته آینده صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان اتکا در استان ایلام سرمایه گذاری می کند

سازمان اتکا در استان ایلام سرمایه گذاری می کند