مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 20:572022-08-02اقتصادي

درحوزه اشتغال با کسی تعارف نداریم


مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در حوزه اشتغال وسرمایه گذاری با کسی تعارف نداریم وباید در راه جهادی کارکرد وشوخی بردار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، محمد امین بابایی مدیر کل  تعاون کار ورفاه اجتماعی خراسان رضوی در جلسه کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری که امشب در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: امروز حوزه اشتغال و کار آفرینی حوزه اما و اگر نیست  و باید با شناخت کارکرد و کار را برای سرمایه گذار هموار کرد.

وی با بیان اینکه  در راه اشتغال همه با هم  باید کار کنیم، افزود:  بانک ها در راه پرداخت تسهیلات همکاری لازم را باید داشته باشند.

مدیر کل  تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت:  بر اساس طرح زیست بوم ملی اشتغال، هر دستگاه یا نهادی که خدمتی در حوزه اشتغال ایجاد می کند می تواند این خدمت را تنها برای یک کد ملی مشخص در سامانه رصد ثبت کند.

بابایی تصریح کرد:  برای کلیه اقدامات در حوزه اشتغال نظیر آموزش، اعطای تسهیلات، صدور مجوز قابلیت ثبت کد ملی در سامانه وجود دارد.

وی افزود : بر این اساس گزارش گیری و رصد اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال به راحتی و با دقت بالا انجام می شود و آمارها در حوزه اشتغال نیز واقعی تر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درحوزه اشتغال با کسی تعارف نداریم

درحوزه اشتغال با کسی تعارف نداریم