مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 19:222022-08-02ورزشي

مخالفت شدید فدراسیون پزشکی با انحصار ایفمارک


چه دلیلی دارد دو تیم لیگ برتری اصفهان مجبور باشند با تعداد 60 بازیکن بعلاوه کادر فنی به تهران بیایند و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.

- رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن بیان اعتراض و مخالفت با رویه ایفمارک در خصوص انجام انحصاری معاینات پزشکی از باشگاه های فوتبال گفت: این اتفاق صرفا از دید درآمدزایی رخ داده و فدراسیون پزشکی ورزشی بارها اعتراض خود را نسبت به مسئله اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ غلامرضا نوروزی درباره رویکرد مرکز پزشکی ایفمارک مبنی بر انحصاری بودن تست های پیش فصل بازیکنان لیگ برتر، لیگ دسته اول و دسته دوم فوتبال از سوی این مرکز و اعتراض باشگاه ها در این خصوص، اظهار کرد: با اعتراض تیم های لیگ برتری، لیگ دسته اول و دسته دوم فوتبال مبنی بر انحصاری بودن انجام تست های پزشکی از سوی ایفمارک موافق هستیم.

وی ادامه داد: انجام معاینات پزشکی انحصاری شده است و باشگاه ها حتما باید به مرکزی خاص بروند و این اتفاق صرفا از دید درآمدزایی رخ داده است و فدراسیون پزشکی ورزشی بارها اعتراض خود را نسبت به این مسئله اعلام کرده است.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با طرح این پرسش که چه دلیلی دارد دو تیم لیگ برتری اصفهان مجبور باشند با تعداد 60 بازیکن بعلاوه کادر فنی به تهران بیایند و معاینات پزشکی خود را انجام دهند، تصریح کرد: این ات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت شدید فدراسیون پزشکی با انحصار ایفمارک

مخالفت شدید فدراسیون پزشکی با انحصار ایفمارک