مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 16:172022-08-02سياسي

یکی از الگو های موثر در بنیان های تمدن اسلامی عاشورای سیدالشهداست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در دوره توانمند سازی مسیر 2 به بزرگی بار بر دوش برخی از کلمات اشاره کرده گفت: - نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان گفت: یکی از الگو های موثر در نقش آفرینی در بنیان های تمدن اسلامی، عاشورای سیدالشهداست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در جمع دانشجویان بسیجی شرکت کننده در دوره توانمند سازی مسیر 2 به بزرگی بار بر دوش برخی از کلمات اشاره کرده گفت: برخی از کلمه ها، کلمه های بزرگی هستند، اما نگاه ما به آن ها ساده است که از جمله این کلمه ها تمدن است، و با نگاه ساده ای که داریم تصویر می کنیم می توانیم به راحتی تمدن سازی کنیم.

آیت الله ملک حسینی با اشاره به مراحل رسیدن به تمدن اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب گفت: بنا بر قاعده ی مقام معظم رهبری، تمدن اسلامی پس از گذر از نظام اسلامی و دولت اسلامی حاصل می شود.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان افزود:، اما آیا این تمدن را ما و شما می سازیم یا پای بست های آن تمدن را انقلاب و نظام می سازد؟وی در اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از الگو های موثر در بنیان های تمدن اسلامی عاشورای سیدالشهداست

یکی از الگو های موثر در بنیان های تمدن اسلامی عاشورای سیدالشهداست