مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 14:272022-08-02سياسي

عضو کارخانه نوآوری موفق به راه اندازی پلتفرم مدیریت سرمایه انسانی شد


یک شرکت دانش بنیان مستقر در کارخانه نوآوری آزادی موفق به طراحی و راه اندازی پلتفرم «تست و تایپ» شده است که می تواند گام مهمی در مدیریت سرمایه انسانی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس،  تست و تایپ یک بستر برخط برای ارائه ابزارها و راهکارهای مدیریت منابع انسانی و توسعه فردی است.

در واقع تست و تایپ با رویکرد بین رشته ای رفتار سازمانی و روانشناسی صنعتی و سازمانی، ابزار و راهکارهای آنلاین خود را در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

سوده دشتی بنیانگذار شرکت دانش بنیان توسعه تعالی نوتریکا با اشاره به فعالیت تارنمای تست و تایپ گفت: این پلتفرم به افراد و سازمان ها کمک می کند تا آگاهانه تر با وقایع سازمانی روبرو شوند.

هم چنین با ابزارهای تست و تایپ افراد ویژگی های شخصیتی، رفتاری و استعداد خود را به صورت دقیق کشف می کنند و زمینه برای تصمیم گیری آگاهانه فراهم می شود.

وی افزود: در حال حاضر در تارنمای تست و تایپ براساس شایستگی های رفتاری و شخصیتی مورد نیاز، شغل های مختلف معرفی و از طرفی شایستگی هایی که هر فرد از طریق تست های شخصیت شناسی و روانشناسی استاندارد، ارزیابی می شود.

همچنین پنل ارزیابی سازمانی و گروهی نیز طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کارخانه نوآوری موفق به راه اندازی پلتفرم مدیریت سرمایه انسانی شد

عضو کارخانه نوآوری موفق به راه اندازی پلتفرم مدیریت سرمایه انسانی شد