مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-02سياسي

اوقات رسیدگی در شعب دادگستری کردستان افزایش می یابد


رییس کل دادگستری استان کردستان گفت: در راستای کاهش پرونده های معوق، کاهش اطاله دادرسی و افزایش رضایتمندی عمومی، اوقات رسیدگی در شعب دادگستری استان افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سیدحسین حسینی ظهر امروز در نشست فصلی با شورای معاونین و روسا و دادستان های شهرستان های استان کردستان، قضاوت را یک منصب مهم و حساس دانست و اظهار کرد: قضات و کارکنان دادگستری باید هر چه بیشتر در خودسازی، پیشرفت و کمال معنوی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: هنر مدیریت این است که از امکانات و وضعیت موجود بیشترین بهره وری را داشته باشیم و با تعامل، هم افزایی و رعایت سلسله مراتب مدیریت موفقی داشته باشیم.

وی خطاب به روسای دادگستری و دادستان های استان تاکید کرد: در مشکلات و مسایل مختلف در حوزه های قضایی باید سریعا و از ابتدا ورود نموده تا از بروز بحران جلوگیری و نظارت و مدیریت شود.

رییس کل دادگستری استان کردستان در ادامه بر تعامل سازنده و موثر مسئولین قضایی استان با ادارات و نهادهای مختلف تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی در عین استقلال و اقتدار باید تعامل موثری با سایر ادارات اجرایی داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی بر ضرورت نظارت و دقت بیشتر در پرونده های مهم استان توسط رییس دادگستری و دادستان های استان تاکید کرد و افزود: در بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقات رسیدگی در شعب دادگستری کردستان افزایش می یابد

اوقات رسیدگی در شعب دادگستری کردستان افزایش می یابد