مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 13:222022-08-02سياسي

بازدید استاندار تهران از مناطق سیل زده بخش رودهن


استاندار تهران به منظور بررسی روند خدمات رسانی به سیل زدگان از مناطق سیل زده بخش رودهن در شهرستان دماوند بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، محسن منصوری، استاندار تهران که طی روزهای گذشته فرماندهی عملیات مدیریت بحران در روستاهای سیل زده شهرستان فیروزکوه را بر عهده داشت، ظهر امروز با حضور در بخش رودهن از مناطق سیل زده بازدید کرد.

استاندار تهران ابتدا از برخی نقاط سیل زده شهر رودهن و سپس از روستای سیل زده وسکاره بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند خدمات رسانی به سیل زدگان قرار گرفت.

در این بازدید، فرماندار شهرستان دماوند، بخشدار رودهن، امام جمعه رودهن، معاون عمرانی فرماندار دماوند، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند، فرمانده سپاه رودهن، شهرداران رودهن و کیلان و رؤسای ادارات خدمات رسانی حضور داشتند.

گفتنی است؛ بامداد روز ششم مردادماه در پی بارش شدید باران و جو ناپایدار هوا، برخی از روستاهای بخش رودهن از جمله وسکاره، جورد و آردینه دچار سیلاب شدند که متأسفانه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد و ده ها خودرو و احشام دچار خسارت دیدگی شد.

با توجه به حجم خرابی ها و آسیب دیدگی ها به ساختمان ها، معابر و باغات این روستاها، نیروهای جهادی و مردمی پای کار آمدند و در کنار دستگاه های خدمات رسان در حال کمک رسانی و پاکس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار تهران از مناطق سیل زده بخش رودهن

بازدید استاندار تهران از مناطق سیل زده بخش رودهن