مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 12:122022-08-02حوادث

تداوم آبرسانی در شرایط اضطراری به مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری


احمدرضا محمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از تداوم آبرسانی به مردم سیل زده چهارمحال و بختیاری در شرایط اضطراری خبر داد و گفت: در جهت دسترسی مردم سیل زده استان به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی شرکت آب و فاضلاب اقدام به توزیع آب بسته بندی با دستگاه تمام اتوماتیک خود نموده است.

مدیرعامل شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرها و روستاهایی که درگیر سیل شده اند در کمترین زمان ممکن با سعی و تلاش شبانه روزی همکاران سیستم آب رسانی آن ها ترمیم شده و در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

وی یادآور شد: علاوه بر اینکه با راه اندازی دستگاه بسته بندی آب شرکت آب و فاضلاب و ارسال آب بسته بندی به نقاط آسیب دیده تانکرهای آب رسانی سیار این شرکت نیز در حال خدمت رسانی به مردم سیل زده است.

محمدی افزود: شهرها و روستاهایی در شهرستان های بن، کوهرنگ، شهرکرد، سامان، اردل و لردگان درگیر سیل ناشی از مانسونی شده اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر اینکه اکیپ های حوادث آب درگیر برقراری جریان آب پایدار در شبکه آب رسانی هستند اکیپ های حوادث فاضلاب این شرکت نیز در جهت تخلیه گل و لای از منازل مردم در قالب گروه های جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم سیل زده در سطح استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم آبرسانی در شرایط اضطراری به مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری

تداوم آبرسانی در شرایط اضطراری به مناطق سیل زده چهارمحال و بختیاری