مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 11:172022-08-02اجتماعي

ثبت نام اینترنتی متوسطه دوم (پایه دهم) مدارس شاهد آغاز شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام اینترنتی دوره متوسطه دوم (پایه دهم) مدارس شاهد در سال تحصیلی 1402-1401 از دهم الی بیست .

- ثبت نام اینترنتی متوسطه دوم (پایه دهم) مدارس شاهد آغاز شد اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام اینترنتی دوره متوسطه دوم (پایه دهم) مدارس شاهد در سال تحصیلی 1402-1401 از دهم الی بیست و پنجم مردادماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اداره کل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران طی اطلاعیه ای به نقل از اداره کل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از آغاز ثبت نام اینترنتی دوره متوسطه دوم (پایه دهم) مدارس شاهد در سال تحصیلی 1402-1401 از دهم الی بیست و پنجم مردادماه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: ثبت نام پایه اول دوره متوسطه دوم از 10 مرداد آغاز و تا 25 مرداد ادامه خواهد داشت.

بدیهی است گروه های ایثارگری متقاضی ثبت نام در مدارس شاهد می توانند تا پایان زمان ذکر شده نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند؛ لذا به همه خانواده های دانش آموزان شاهد و سایر گروه های ایثارگری ورودی پایه دهم در سال تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام اینترنتی متوسطه دوم (پایه دهم) مدارس شاهد آغاز شد

ثبت نام اینترنتی متوسطه دوم (پایه دهم) مدارس شاهد آغاز شد