مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-02پزشكي

سازمان لیگ: ایفمارک در مالکیت ماست و خصوصی نیست


سازمان لیگ در خصوص معاینه های پزشکی پیش فصل اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در پی درج خبری در خبرگزاری ایسنا با موضوع درامد میلیاردی ایفمارک، موارد زیر به اطلاع عموم می رسد :1- مرکز پزشکی ایفمارک زیر مجموعه سازمان لیگ بوده و کلیه تراکنش های مالی از جمله معاینات پیش از فصل از طریق حسابداری سازمان لیگ انجام می پذیرد و هیچگاه به عنوان بخش خصوصی و خارج از چارچوب تعیین شده توسط هیات رییسه سازمان لیگ فعالیت نکرده است .

2- کلیه هزینه های تعیین شده بر اساس تعرفه های مصوب وزارت بهداشت در بخش پزشکی بوده و کلیه مستندات مربوطه در حسابداری سازمان لیگ موجود می باشد .

3- معاینات متمرکز بر اساس مصوبه هیات رییسه سازمان لیگ در سال 1394 در مرکز پزشکی سازمان لیگ ( ایفمارک ) صورت می گیرد تا باشگاه ها در عقد قرارداد با بازیکنان با آسیب دیدگی های قبلی متضرر نشده و به نوعی از دلالی های خارج از عرف پیشگیری گردد.

.

4- کلیه پرسنل شاغل در ایفمارک و مدیر مجموعه، کارمندان سازمان لیگ بوده و جز دریافت حقوق خود هیچگونه عایدی از محل درامدهای معاینات ندارند .

در پایان خاطر نشان می شود که حفظ این مجوز بر اساس گزارش عملکرد سالیانه و در یک پروسه سخت انجام گرفته و کشورمان ایران در حالی مجوز مرکز پزشکی عالی فیفا را دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان لیگ: ایفمارک در مالکیت ماست و خصوصی نیست

سازمان لیگ: ایفمارک در مالکیت ماست و خصوصی نیست