مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 15:422022-08-01اجتماعي

اجرای گشت های دروازه ای در محورهای مواصلاتی خرا سان جنوبی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای گشت های دروازه ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: در این طرح 5 هزار و 243 تن اضافه بار شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تقویت گشت های نظارت حمل و نقل و همکاری پلیس راه استان از ابتدای امسال بیش از10 طرح گشت دروازه ای در سطح محورهای مواصلاتی استان به اجرا در آمده است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح های نظارتی در حوزه حمل و نقل جاده ای جابه جایی نظام مند و سیستماتیک بار است که منجر به برخورداری از حمل و نقل ایمن و حمایت از رانندگان درصورت بروز حوادث پیش بینی نشده و احتمالی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی تصریح کرد: کنترل ایمنی بار، ایمنی ناوگان، بارنامه، تجهیزات ایمنی و استانداردهای سلامت فنی وسایل نقلیه و کارت هوشمند از جمله مهمترین شاخص ها برای کاهش تخلف و افزایش ضریب ایمنی در جاده های خراسان جنوبی  است.

جلال زاده یاداور شد: جاده ها از جمله سرمایه های ملی بوده وعدم رعایت تناژ استاندارد توسط ناوگان حمل و نقل کالا، آسیب های جدی به زیرساخت راه ها در شبکه حمل و نقل جاده ای را به همراه داشته و این مهم موجب هزینه های زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای گشت های دروازه ای در محورهای مواصلاتی خرا سان جنوبی

اجرای گشت های دروازه ای در محورهای مواصلاتی خرا سان جنوبی