مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-01سياسي

جزییات مراسم عزاداری دهه اول محرم در حرم شاه عبدالعظیم (ع) و حرم مطهر امام (ره)


مراسم سوگواری ایام محرم در آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و حرم مطهر امام خمینی رحمت الله علیه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مراسم سوگواری ایام ماه محرم الحرام، ماه عزای خاندان رسالت و ماه شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایش علیهم السلام، از جمعه 7 مرداد ماه بمدت 10 شب در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می شود.

در این مراسم که از روز نخست تا روز 10 ماه محرم الحرام بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن امام حسین(ع) برپا می شود، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدباقر علم الهدی به ایراد سخنرانی و حاج مجتبی باقری به مرثیه خوانی خواهند پرداخت.

در دهه اول ماه محرم نیز از ساعت 7 صبح مراسم قرائت زیارت عاشورا، مرثیه خوانی توسط ذاکرین آل الله علیهم السلام و سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین کنعانیان در مسجد جامع آستان مقدّس برقرار است.

شایان ذکر است، در این ایام مراسم مرثیه خوانی به مناسبت شهادت حضرت سیدالشهدا و یاران باوفایش علیهم السلام بعد از نماز ظهر و عصر در مصلای امام علی(ع)، برگزار می شود.

برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم در حرم مطهر امام خمینی رحمت الله علیه مراسم دهه اول محرم به مدت 5 شب از 13 لغایت 17 مردادماه در حرم مطهر امام راحل ساعت 20:30 بعد از نماز مغر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مراسم عزاداری دهه اول محرم در حرم شاه عبدالعظیم (ع) و حرم مطهر امام (ره)

جزییات مراسم عزاداری دهه اول محرم در حرم شاه عبدالعظیم (ع) و حرم مطهر امام (ره)