مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 13:372022-08-01سياسي

این 3 زن دزد را شناسایی کنید (+عکس)


این متهمان از طریق ریختن قرص های خواب آور در نوشیدنی های قربانیانشان، آنها را بی هوش کرده و سپس اقدام به سرقت از منازل نموده و اموال با ارزش از جمله طلا، - گوشی، ساعت، و موبایل آنها را می ربودند.

به منظور شناسایی شکات، تصاویر سه خانم سارق با دستور قضایی دادیار شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری البرز، مهدی سبزواری نژاد دادیار شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج روز دوشنبه برای شناسایی شاکیان احتمالی سه خانم سارق دستور قضایی انتشار تصاویر آنان در رسانه های عمومی و جراید را صادر کرد.

دادیار شعبه 15 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه سه شهرستان کرج در خصوص شیوه ارتکاب جرم سرقت مقرون به آزار توسط متهمان توضیح داد: این متهمان از طریق ریختن قرص های خواب آور در نوشیدنی های قربانیانشان، آنها را بی هوش کرده و سپس اقدام به سرقت از منازل نموده و اموال با ارزش از جمله طلا، گوشی، ساعت، و موبایل آنها را می ربودند.

سبزواری نژاد با اشاره به اینکه امکان دارد این متهمان با این شیوه جرایم یاد شده را علیه افراد زیادی مرتکب شده باشند و شکات و بزه دیدگان به علت عدم شناسایی متهمین، طرح شکایت نکرده اند یا شکایت آن ها به نتیجه نرسیده است، افزود: کلیه افرادی که توسط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 3 زن دزد را شناسایی کنید (+عکس)

این 3 زن دزد را شناسایی کنید (+عکس)