مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-01پزشكي

شیر مادر نخستین واکسن کودک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر رابین ناندی در مراسم هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر در سالن همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، - نماینده یونیسف در ایران ضمن تقدیر از ایران برای اعطای مرخصی 9 ماهه زایمان به مادران، بر نقش محافظتی شیر مادر از کودکان در همه گیری کرونا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر رابین ناندی در مراسم هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر در سالن همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، گفت: در همه گیری کرونا تغذیه نوزادان با شیرمادر امنیت غذایی را تضمین کرده و تغذیه را در جوامع بهبود بخشیده و نابرابری ها را کاهش داده است.

وی با اشاره به این که هر دلار سرمایه گذاری برای تغذیه با شیر مادر 35 دلار برگشت سرمایه دارد، افزود: شیر مادر علاوه بر پیشگیری از بسیاری از بیماری ها در کودک و مادر، یکی از هوشمندانه ترین سرمایه گذاری ها برای بهبود سرمایه انسانی و تسریع رشد اقتصادی در جوامع است.

شیر مادر اولین واکسن کودک نماینده یونیسف در ایران با بیان این که در دنیا تنها 44 درصد نوزادان در 6 ماه اول زندگی به صورت انحصاری با شیر مادر تغذیه می شوند، گفت: شیرمادر مانند اولین واکسن کودک عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیر مادر نخستین واکسن کودک

شیر مادر نخستین واکسن کودک