مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 09:172022-08-01سياسي

خالق نوشت افزار آنتی باکتریال در جهان، کارآفرین برتر استان تهران شد


رتبه اول بخش صنعت کارآفرینان برتر استان تهران: دانش بنیان ها باید محرک ارتقاء بهره وری، نوآوری و نفوذ در بازارهای بین المللی شوند.

- در آیین چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر که امروز سه شنبه چهارم مرداد ماه سال جاری در محل سالن تلاش برگزار شد، از منتخبین چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان تهران تقدیر به عمل آمد در این مراسم که با حضور معاون اجرایی رییس جمهور، جمعی از معاونان وزیر کار، معاون وزیر صمت و استاندار تهران برگزار شد، دکتر مهرداد عالی پور هریسی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان و نانو فناور عالی تحریر پارسیان و بنیان گذار برند پنتر در صنعت نوشت افزار، در  بخش صنعت و  بعنوان کارآفرین برتر، حائز رتبه اول این بخش گردید.

همچنین ایشان به دعوت این وزاتخانه، بعنوان نماینده بخش صنعت در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند و بر ضرورت هم افزایی و همکاری میان دولت و بخش خصوصی تاکید کردند شایان ذکر است، بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، رویکرد انتخاب کارآفرینان برتر در این رویداد، بر مبنای شناسایی و معرفی بنگاه هایی است که طی سه سال گذشته نوآوری منجر به رشد بالا داشته­اند.

 در ادبیات جهانی کارآفرینی،  بنگاه هایی با رشد بالا ، بنگاه هایی هستند که از مسیر نوآوری و خلاف قاعده­ی مرسوم، به رشد بالا و پایدار در فروش، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالق نوشت افزار آنتی باکتریال در جهان، کارآفرین برتر استان تهران شد

خالق نوشت افزار آنتی باکتریال در جهان، کارآفرین برتر استان تهران شد