مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مرداد 1401 ساعت 07:572022-08-01اقتصادي

افزایش سرعت مهار آب های سطحی در مازندران


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: سرعت اقدامات مربوط به مهار آب های سطحی در مازندران طی یک سال اخیر با افزایش اعتبارات و شتاب گرفتن فرآیندهای اداری و مطالعاتی رشد قابل توجهی داشت و 6 اقدام مهم در حوزه سدسازی انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، محمدابراهیم یخکشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران درباره وضعیت مهار آب های سطحی در مازندران اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در این حوزه دریافت مجوز ماده 23 برای دو سد زارم رود ساری و سجادرود بابل و تصویب 2 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح و آغاز عملیات اجرایی این دو سد است.

وی افزود: در یک سال گذشته با تزریق اعتبارات ملی، عملیات اجرایی سد هراز به عنوان بزرگترین سد مازندران با ظرفیت 650 میلیون متر مکعب نیز شتاب بیشتری گرفت و از 35 درصد در سال گذشته به حدود 50 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران رفع موانع اجتماعی و مالی پیش روی آبگیری سد گلورد را نیز از دستاوردهای قابل توجه دولت سیزدهم به حوزه مهار آب در مازندران عنوان کرد و گفت: فرآیند ساخت پل فلزی به پیشرفت فیزیکی 85 درصدی رسیده و اقدامات لازم برای بهره برداری کامل از سد در سال 1402 طبق برنامه زمان بندی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت مهار آب های سطحی در مازندران

افزایش سرعت مهار آب های سطحی در مازندران