مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 12:272022-07-31سياسي

برگزاری دوره تربیت خبرنگار محیط زیستی هامون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز مطالعات و توسعه محیط زیست، آب و کشاورزی (ماکا) با مشارکت سازمان محیط زیست، فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرکز مطالعات و توسعه محیط زیست، آب و کشاورزی (ماکا) با مشارکت سازمان محیط زیست، فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور یک دوره تربیت خبرنگار و کنش گشر محیط زیستی برگزار خواهد کرد.

در این دوره که از تاریخ 20 مرداد الی 16 شهریور سال جاری برگزار خواهد شد، مهارت های پایه ای خبرنگاری به صورت عمومی و تخصصی توسط بهترین اساتید دانشگاه ها، ارتباطات و روزنامه نگاری آموزش داده می شود.

همچنین خبرگزاری های دانشجو، فارس، ایسنا، تسنیم و ایرنا و همچنین روزنامه ایران و فرهیختگان هم در این دوره مشارکت دارند که نفرات برتر در این دوره خبرنگاری برای فعالیت در حوزه محیط زیست به رسانه ها معرفی می شوند.

در این دوره که برای نخستین بار در سطح کشور برگزار می شود؛ مهارت های پایه خبرنگاری، تجربه نگاری خبرنگار محیط زیست به ساختار مدیریت محیط زیست ایران و نسبت محیط زیست و توسعه محکمرانی آب و چالش های نوین محیط زیستی و بررسی پسماند و آلودگی صنعتی کشور آسیب شناسی حکمرانی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره تربیت خبرنگار محیط زیستی هامون

برگزاری دوره تربیت خبرنگار محیط زیستی هامون