مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 09:422022-07-31فرهنگي

یک فیلمساز: چرا یک بازیگر باید 3 میلیارد تومان دستمزد بگیرد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی صباغ زاده کارگردان و تهیه کننده سینما گفت:از نظر من اگر می خواهیم سینما را نجات دهیم، کارگردانان باید دست از سر بازیگران معروف و چهره بردارند، - یک کارگردان با طرح این پرسش که چرا یک بازیگر باید 3 میلیارد تومان دستمزد بگیرد؟ تصریح کرد: برای نجات سینما سلبریتی ها را کنار بگذاریم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مهدی صباغ زاده کارگردان و تهیه کننده سینما گفت:از نظر من اگر می خواهیم سینما را نجات دهیم، کارگردانان باید دست از سر بازیگران معروف و چهره بردارند، بازیگر تازه نفس به سینمای کشور اضافه کنند تا هم هزینه های تولید کاهش یابد و هم اینکه مخاطب با چهره های تازه آشنا شود.

وی افزود: متأسفانه امروز برای تولید یک فیلم بازیگران معروف بیش از دو یا سه میلیارد تومان دستمزد می خواهند، ما چرا باید چنین پول هایی را خرج این بازیگران کنیم، بازیگرانی که حتی آثارشان در گیشه نمی فروشد.

صباغ زاده بیان کرد: این ها فقط پول درآوردن بلدند و دیگر هیچ.

وضعیت سینمای امروز نشان می دهد که به جز چند کمدی سطحی سایر آثار نمی فروشند و این یعنی روند فیلم سازی و به طور کلی سینما روند درستی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فیلمساز: چرا یک بازیگر باید 3 میلیارد تومان دستمزد بگیرد؟

یک فیلمساز: چرا یک بازیگر باید 3 میلیارد تومان دستمزد بگیرد؟