مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 09:222022-07-31دانش

استقبال بازار از خودکار های آنتی باکتریال چشمگیر بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نیما محمدبیگی کارشناس بخش تحقیق و توسعه شرکت عالی تحریر پارسیان درباره خودکار های آنتی باکتریال این شرکت می گوید که استقبال بازار از این محصول چشمگیر بوده، - کارشناس بخش تحقیق و توسعه شرکت عالی تحریر پارسیان درباره خودکار های آنتی باکتریال این شرکت می گوید که استقبال بازار از این محصول چشمگیر بوده؛ به طوری که تمام تولیدات فعلی از قبل پیش فروش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نیما محمدبیگی کارشناس بخش تحقیق و توسعه شرکت عالی تحریر پارسیان درباره خودکار های آنتی باکتریال این شرکت می گوید که استقبال بازار از این محصول چشمگیر بوده، به طوری که تمام تولیدات فعلی از قبل پیش فروش شده است.

وی می افزاید: در مجموعه برای سه محصول گواهی نانومقیاس گرفته ایم، خودکار آنتی باکتریال، شن بازی پویا آنتی باکتریال و رنگ گواش ضدخش، محصولات دارای گواهی نانومقیاس ما هستند.

استقبال از خودکار های آنتی باکتریال بسیار قابل توجه بوده، البته ما قبل از تولید هم پیش بینی می کردیم که به دلیل عملکرد و ویژگی های این نوع خودکار، این محصول به شدت مورد توجه بازار قرار گیرد.

بعد از شروع تولید این پیش بینی رنگ واقعیت به خود گرفت و تمام خودکار های آنتی باکتریال ما پیش فروش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بازار از خودکار های آنتی باکتریال چشمگیر بود

استقبال بازار از خودکار های آنتی باکتریال چشمگیر بود