مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 09:022022-07-31سياسي

ممنوعیت سفر با خودرو شخصی


برای ناواران مهم است که خودرو شما همه امکانات لازم برای سفر را داشته باشد و با این شرکت میتوانید ازبین هر اتومبیل ایرانی و خارجی با توجه به سفر و علایق خودتان انتخاب کنید.

- حال برای اینکه چنین مشکلاتی را نداشته باشید و از سفر خودتان لذت کافی را ببرید با هواپیما سفر کنید و برای گردش در شهر مقصد اتومبیل مورد نظر خود را اجاره کنید.

شاید تا الان این سوال برای شما پیش آمده باشد که از چه شرکت هایی برای اجاره ماشین اقدام کنید؟ و به کدام شرکت اعتماد کنید؟ ناواران اولین و تنها شرکت ایرانی است که دارای مجوز رسمی اجاره خودرو در تهران و سراسر ایران می باشد.

تمامی ماشین ها جز ناوگان اختصاصی ناواران می باشند و خبری از وجود واسطه نمی باشد؛ نبود واسطه یعنی تضمین مناسب ترین قیمت کرایه ماشین! چرا ناواران را انتخاب کنیم؟ برای ناواران مهم است که خودرو شما همه امکانات لازم برای سفر را داشته باشد و با این شرکت میتوانید ازبین هر اتومبیل ایرانی و خارجی با توجه به سفر و علایق خودتان انتخاب کنید.

اکثرا خودروهای لوکس طرفداران زیادی دارند و در کنار شیک بودن، راحتی و حس بهتری را چاشنی سفر شما میکنند مثل انتخاب یک کیا سورنتو، ساندرو اتومات و یا فیدیلیتی و… که با ناواران امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت سفر با خودرو شخصی

ممنوعیت سفر با خودرو شخصی