مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 08:172022-07-31سياسي

حل مشکل اسناد مالکیت شهروندان بمی پس از 30 سال با ورود دستگاه قضا


با ورود دستگاه قضایی استان کرمان، مشکل اسناد مالکیت بیش از 3 هزار شهروند بمی پس از 30 سال حل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حسین رمضانی زاده رییس دادگستری شهرستان بم با اعلام اینکه موضوع انتقال اسناد شهرک امام خمینی (ره) در این شهرستان به مرحله نهایی و اجرایی رسیده است،گفت: با این اقدام دستگاه قضایی استان کرمان، مشکل اسناد مالکیت بیش از 3 هزار شهروند بمی حل شد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال 1372 مساحت حدود 300 هکتار اراضی در محدوده شهرک امام خمینی (ره) شهر بم بنا به تصمیم کمیسیون ماده 32 در اختیار شهرداری قرار گرفته و شهرداری بم بر همین اساس اقدام به فروش و واگذاری اراضی به مردم کرده بود، لکن بنا به وجود اشکالات قانونی و عدم پیگیری نهادهای متولی اسناد بنام شهرداری منتقل نشده بود.

وی اضافه کرد: بلافاصله شورای پیشگیری دادگستری شهرستان بم و استان کرمان به این موضوع ورود پیدا کرد و با تشکیل جلسات متعدد در سطح استان و شهرستان و تشکیل یک کارگروه متشکل از اداره ثبت اسناد و املاک، اداره راه و شهرسازی و شهرداری وضعیت مالکیت حدود 98.

2 هکتار از این اراضی تحت چند پلاک ثبتی مشخص شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: بر این مبنا با توجه به صدور سند تک برگ در خصوص این قسمت از اراضی مقرر شد انتقال مالکیت در خصوص املاک دارای پروانه و خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل اسناد مالکیت شهروندان بمی پس از 30 سال با ورود دستگاه قضا

حل مشکل اسناد مالکیت شهروندان بمی پس از 30 سال با ورود دستگاه قضا