مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مرداد 1401 ساعت 07:422022-07-31فناوري

ورود هرمی ها به حوزه رمزارز / هشدار پلیس نسبت به فعالیت tmon55


این شرکت جعلی حتی برای اعتماد بیشتر کاربران نرم افزاری را نیز طراحی کرده و از کاربران خود می خواهد که نسبت به خرید رمز ارز اقدام کرده و به ازای معرفی افراد جدید سود خود را به شکل ارز دیجیتال یا دلار دریافت کنند.

- این شرکت جعلی حتی برای اعتماد بیشتر کاربران نرم افزاری را نیز طراحی کرده و از کاربران خود می خواهد که نسبت به خرید رمز ارز اقدام کرده و به ازای معرفی افراد جدید سود خود را به شکل ارز دیجیتال یا دلار دریافت کنند.

رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا با هشدار نسبت به فعالیت های مشابه شرکت های هرمی در حوزه رمز ارزها از شهروندان خواست که فریب وعده هایی نظیر دو برابر شدن سرمایه از طریق فعالیت با برخی برنامه ها و نرم افزارها نظیر tmon55 را نخورند.

سرهنگ علی محمد رجبی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به شیوه های متعدد کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی اظهارکرد: در گذشته یکی از شیوه های کلاهبرداری از شهروندان ترغیب و دعوت آنان به عضویت در شرکت های هرمی بود.

در این شرکت ها به افراد وعده سودهای فراوانی داده می شد و افراد با این تصور که می توانند چندین برابر وجه پرداختی خود به این شرکت های هرمی را برداشت کرده و اصطلاحا سود کنند، مبالغ هنگفتی را به جیب کلاهبرداران ریخته و در نهایت نیز سرمایه خود را از دست می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود هرمی ها به حوزه رمزارز / هشدار پلیس نسبت به فعالیت tmon55

ورود هرمی ها به حوزه رمزارز / هشدار پلیس نسبت به فعالیت tmon55