مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 14:072022-07-30اقتصادي

فرماندار قم: تعطیلی برخی از نانوایی ها متخلف قم در دست اقدام است


فرماندار قم با اشاره به افزایش شکایات مردمی از نانوایی ها گفت: تخلفات برخی از نانوایی ها افزایش یافته و پلمب و تعطیلی آن ها در دست اقدام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عباس ذاکریان ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای بسیج در کارخانه های آرد استان مستقر شده اند، اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده تمامی مقادیر خروج آرد از استان فقط باید با دریافت مجوز انجام شود.

وی با بیان اینکه خودروهای حامل آرد که بارنامه نداشته باشند توقیف خواهند شد، عنوان کرد: خوشبختانه از شبکه تا نانوایی هیچ گونه خروجی آردی نداریم.

فرماندار قم افزود: پس از رسیدن آرد به نانوایی ها، توسط سازمان بازرسی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق اصناف پیگیری های لازم و فرآیند قانونی برخورد با تخلفات انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی و پلمب نانوایی ها بزرگ ترین ابزار ما است، مطرح کرد: متاسفانه تخلفات بسیاری از نانوایی ها افزایش یافته و درپی آن شاهد افزایش شکایات مردمی نیز بوده ایم.

ذاکریان با بیان اینکه رسیدگی به شکایات مردمی منجر به پلمب و جریمه واحد متخلف می شود، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افزایش این تخلفات اختلاف قیمت آرد یارانه ای و آرد آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قم: تعطیلی برخی از نانوایی ها متخلف قم در دست اقدام است

فرماندار قم: تعطیلی برخی از نانوایی ها متخلف قم در دست اقدام است