مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 11:522022-07-30اقتصادي

اشتغال فناوری محور و مهارتی توسعه می یابد


تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت نوآوری و تجاری سازی فناوری معاونت علمی و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امضا شد.

این تفاهم نامه همکاری مشترک با هدف توسعه کسب و کارهای مهارت محور، نوآورو فناورانه امضا شد تا حمایت های زیرساختی زمینه را برای ایجاد اشتغال فناوری و نوآوری محور فراهم کند.

دو طرف این تفاهم نامه همکاری، با هدف توسعه تعاملات و شکل‏گیری نظام‏مند کسب و کار‏های فناورانه و ایجاد اشتغال پایدار با ظرفیت‏های خود را به کار خواهند بست.

از مهم ترین محورهای همکاری مشترک در این تفاهم نامه همکاری می توان به هم‏افزایی توسعه زیست بوم نوآوری، کارآفرینی و اشتغال کشور و با رویکرد ارائه خدمات آموزشی کارآمد مهارتی، ایجاد و توسعه فعالیت‏های نوآورانه در راستای ارتقای شایستگی‏های حرفه‏ای اشاره کرد.

همچنین استفاده از ظرفیت موجود آزمایشگاهی و کارگاهی و با هدف توسعه خدمات فنی و تخصصی به شرکت های دانش بنیان و خلاق، استارتاپ ها واحدها و مؤسسات فناور مستقر در مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال فناوری محور و مهارتی توسعه می یابد

اشتغال فناوری محور و مهارتی توسعه می یابد