مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:372022-07-30اقتصادي

آخرین وضعیت تامین آب مناطق سیل زده/ آب 81 روستا در سیستان و بلوچستان وصل شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با اشاره به بروز خسارات سیل به تاسیسات آب شرب 95 روستا در استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تا این لحظه تاسیسات آبرسانی 81 روستا در استان سیستان و بلوچستان ترمیم و وارد مداره بهره برداری شده است.

- اتابک جعفری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت تأمین آب شرب مناطق سیل زده، ضمن اشاره به دستور وزیر نیرو به منظور تداوم خدمت رسانی به مردم در این مناطق، اظهار داشت: با تجهیزات و نیروهای عملیاتی آبفای یزد، اصفهان و مشهد آبگرفتگی معابر و زیرگذرهای سطح شهر یزد و وصل انشعابات آب در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ادامه داد: از آنجا که فرونشست زمین در یزد رخ داده، بخشی از فعالیت های آبفای یزد معطوف به رفع شکستگی لوله های انتقال آب و شبکه توزیع شده که در حال حاضر در حال برطرف شدن است.

وی با اشاره به آسیب سیلاب در یزد گفت: تاسیسات آب رسانی 17 روستای شهرستان های بافق، نیر، تفت و یزد آسیب دیده، تیم های عملیاتی آب شرب دو روستا را وارد مدار کردند و 15 روستای دیگر تا هنگام فروکش سیلاب با تانکر آبرسانی خواهند شد.

جعفری ضمن اشاره به اقدامات انجام شده در این حوزه اضافه کرد: آب گرفتگی معابر شهرهای تفت و یزد و نبود کانال های هدایت آب سطحی موجب پس زدگی فاضلاب در این شهر شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تامین آب مناطق سیل زده/ آب 81 روستا در سیستان و بلوچستان وصل شد

آخرین وضعیت تامین آب مناطق سیل زده/ آب 81 روستا در سیستان و بلوچستان وصل شد