مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 10:072022-07-30ورزشي

فراز و نشیب انحلال برخی تیم های لیگ برتری باشگاه ذوب آهن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، برای نخستین بار خبرگزاری فارس اصفهان در تاریخ 7 تیرماه سال جاری از تصمیم احتمالی باشگاه ذوب آهن اصفهان در مورد انحلال برخی تیم های لیگ برتری این باشگاه خبری منتشر کرد.

در آستانه فصل جدید اخبار نگران کننده ای از احتمال انحلال برخی از رشته های ورزشی این باشگاه به گوش می رسید که باعث نگرانی بازیکنان بومی حاضر در تیم های مختلف ورزشی این باشگاه و هواداران ذوب آهن شده بود.

اعتبار باشد هیچ رشته ای را حذف نمی کنیم علی احسانی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در این خصوص گفته بود: در انتظار تصویب بودجه نهایی باشگاه برای فصل جدید هستیم، برای تمامی رشته ها پیش بینی بودجه انجام شده است اما اتخاذ تصمیم نهایی برای این موارد در گرو تخصیص اعتبارات لازم است؛ بحث بدهی های سنواتی را در باشگاه داریم که نمی توان نسبت به آن بی تفاوت بود؛ نمی توان بدون اعتبارات کافی در رشته ای تیم داری کرد.

  وی همچنین بیان کرد: باشگاه ذوب آهن از نظر امکانات ساختاری توانمندی تیم داری در تمامی رشته ها را دارد، اگر اعتبارات پیش بینی شده اختصاص داده شود، هیچ رشته ای را حذف نمی کنیم.

هیچ تیمی از باشگاه ذوب آهن منحل نمی شود  احسانی در تاریخ 26 تیرماه در حاشیه تمرین تیم فوتبال ذوب آهن اعلام کرد: قطعاً تیمی منحل نمی شود، برخی تیم ها در باشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراز و نشیب انحلال برخی تیم های لیگ برتری باشگاه ذوب آهن

فراز و نشیب انحلال برخی تیم های لیگ برتری باشگاه ذوب آهن