مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مرداد 1401 ساعت 09:022022-07-30سياسي

حمایت حزب الله از یمن عامل تعیین کننده روند جنگ بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالله علی صبری سفیر یمن در دمشق، به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز فعالیت مقاومت اسلامی در لبنان، تعدادی از شخصیت های ملی سوری، - سفیر یمن در سوریه گفت: صدای حزب الله و جناب سید حسن نصرالله در حمایت از مظلومیت ملت یمن عاملی تعیین کننده در روند جنگ علیه یمن بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالله علی صبری سفیر یمن در دمشق، به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز فعالیت مقاومت اسلامی در لبنان، تعدادی از شخصیت های ملی سوری، فلسطینی و ایرانی را به منزل خود دعوت کرد.

حاضران در این مراسم در سخنرانی های خود بر ایجاد تحول محوری در شرایط کنونی و آینده امت اسلامی در نتیجه ظهور مقاومتِ مبتنی بر اخلاق، ارزش ها و فداکاری تأکید کردند و افزودند مقاومت به چراغ راهی تبدیل شد که ملت ها به ویژه مردم فلسطین از آن الهام گرفتند.

سفیر یمن در سوریه در این مراسم ضمن تبریک چهلمین سالگرد تأسیس مقاومت در لبنان و همچنین پیروز های محور مقاومت فلسطین و لبنان علیه رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: مقاومت، امت اسلامی را سربلند کرد و در ذکر دستاورد های این مقاومت همین بس که بگوییم از زمان آزادسازی جنوب لبنان به دست مقاومت تا کنون، امت اسلامی وارد دوران پیروز های درخشان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت حزب الله از یمن عامل تعیین کننده روند جنگ بوده است

حمایت حزب الله از یمن عامل تعیین کننده روند جنگ بوده است