مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 19:322022-07-29اجتماعي

100 روستای سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب هستند/لزوم تعمیر و بازسازی 300 خانه


مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس آخرین گزارش ها از شروع بارندگی ها در چند روز اخیر تا ظهر امروز، در حوزه شهری و روستایی 40 خانه تخریب و 300 خانه نیاز به بازسازی و تعمیرات دارد.

- علیرضا شهرکی امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان به تشریح آخرین وضعیت خسارت های بارندگی در 21 شهرستان سیستان و بلوچستان سیلزده پرداخت.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: در حوزه شهرستان گلشن، محور کلگان به جالق و جالق به سراوان هم اکنون مسدود است.

این مسؤول ادامه داد: منطقه ایرانشهر امروز بارندگی شدید داشتیم به طوریکه باعث آبگرفتگی و سیلاب در معابر شده است، در حوزه شهرستان نیکشهر و سرباز هم در حال حاضر بارندگی داریم اما محورهای اصلی باز است و مشکل خاصی در این مناطق نداریم.

وی بیان کرد: روستای ناهوک در محدود شهرستان سراوان نیز امروز بارندگی شدید داشتیم که منجر به آبگرفتگی منازل روستایی شده و امدادگران در حال امدادرسانی هستند.

شهرکی گفت: بر اساس آخرین گزارش ها از شروع بارندگی ها در چند روز اخیر تا ظهر امروز، در حوزه شهری و روستایی 40 خانه تخریب و 300 خانه نیاز به بازسازی و تعمیرات دارد.

مدیرکل ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 100 روستا هم اکنون متاثر از سیلاب و آبگرفتگی هستند، افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 روستای سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب هستند/لزوم تعمیر و بازسازی 300 خانه

100 روستای سیستان و بلوچستان درگیر سیلاب هستند/لزوم تعمیر و بازسازی 300 خانه