مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 18:122022-07-29حوادث

نجات افراد گرفتار در سیل بخش انارک بعد از 20 ساعت


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین از نجات 3 فرد گرفتار در جاده دق سرخ معدن سلیمانی انارک خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نایین، محمد زمانی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین اظهار داشت: به دنبال وقوع بارندگی های سیل آسا در شهرستان نایین، 3 نفر از رانندگان کامیون به دلیل طغیان آب در جاده دق سرخ معدن سلیمانی بخش انارک گرفتار شدند.

وی افزود: این رانندگان در شب جمعه 7 مرداد با تماس تلفنی با مرکز جمعیت هلال احمر تقاضای کمک می کنند که به دلیل شرایط نامساعد جوی و انسداد راه ارتباطی امکان اعزام ماشین های هلال احمر به منطقه میسر نبود و مراتب به اداره راه و شهرسازی شهرستان اطلاع داده شد.

زمانی با اشاره به درخواست های مکرر این افراد از هلال احمر بیان کرد: ابتدا یک خودرو امدادی همراه با تجهیزات برای رساندن آب و غذا به این 3 نفر اعزام شدند اما به دلیل بسته بودن مسیر فقط توانستند تا لب جاده پیش بروند.

وی ادامه داد: رانندگان در ظهر جمعه برای نجات خود و رسیدن به خودرو هلال احمر به سمت جاده حرکت می کنند اما با توجه به تشدید بارندگی در بین راه با سیلاب مواجه شده و مجدد گرفتار می شوند.

محمد زمانی تصریح کرد: نهایتا در عصر جمعه خودروهای امداد و نجات به منطقه اعزام شدند و حادثه دیدگان را به مرکز شهرستان انتقال دادند اما  کامیون های این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات افراد گرفتار در سیل بخش انارک بعد از 20 ساعت

نجات افراد گرفتار در سیل بخش انارک بعد از 20 ساعت