مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 17:572022-07-29سياسي

مدیریت سیلاب یزد به خوبی انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی، عصر جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد ضمن قدردانی از مدیریت جهادی استاندار یزد در بحث سیل اظهار داشت: - وزیر کشور گفت: با توجه به حجم بزرگ سیلاب در استان یزد، مدیریت آن به خوبی انجام شد همچنین در سطح کشور نیز شرایط مدیریت سیلاب نسبت به قبل بهتر و امیدوار کننده تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی، عصر جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران استان یزد ضمن قدردانی از مدیریت جهادی استاندار یزد در بحث سیل اظهار داشت: کنترل سیل در وهله اول از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا احتمال وقوع مجدد وجود دارد و پس از آن باید به سرعت به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.

وی با اشاره به برخی کمبود هایی که استان یزد در زمینه کمبود ماشین آلات و تجهیزات فنی دارد، افزود: امکاناتی از اصفهان، تهران، کرمان و خراسان رضوی به سمت یزد در حال ارسال است که امیدواریم با رسیدن آن ها به سرعت کار تخلیه آب انجام شود.

وحیدی یادآور شد: نیروی زمینی و هوایی ارتش امکانات خود را در اختیار سپاه الغدیر قرار می دهند و با وزارت راه و شهرسازی نیز هماهنگی های لازم برای توجه ویژه به یزد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت سیلاب یزد به خوبی انجام شد

مدیریت سیلاب یزد به خوبی انجام شد