مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:472022-07-29سياسي

سفرهای هیأت دولت باید تحرک مدیران برای خدمت را بیشتر کند


امام جمعه همدان با بیان اینکه سفرهای هیأت دولت باید تحرک مدیران را برای خدمت رسانی بیشتر کند گفت: مهمتر از مصوبات سفر رییس جمهور در استان اجرا و پیگیری آن ها توسط مسئولان است که تا شاهد تحقق این مصوبات و تصمیم های دولت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به همایش ائمه جمعه کشور و دیدار با رهبری و سران قوا اظهار کرد: یکی از نکاتی که در فرمایشات رهبری مورد تأکید قرار گرفت توجه جدی به مردم و در کنار مردم بودن بود که البته همواره این تاکید را به مسئولان نظام داشته اند.

وی گفت: رفتار پدرانه با مردم، رعایت تقوا توسط ائمه جمعه و توجه به محرومان از دیگر سفارش های مقام معظم رهبری به ائمه جمعه کشور بود که باید مد نظر قرار گیرد.

امام جمعه همدان در ادامه با اشاره به سفر رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان تصریح کرد: دولت سیزدهم با رویکرد خدمت به مردم وارد عرصه فعالیت شده که امیدواریم این تواضع و روحیه مردمداری و از نزدیک دغدغه ها و مشکلات را شنیدن در بین تمام مدیران استان تسری یابد.

  وی با بیان اینکه بنای دولت سیزدهم بر کاهش فاصله بین مردم و مسئولان است، گفت: سفرهای هیأت دولت باید تحرک مدیران را برای خدمت رسانی بیشتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرهای هیأت دولت باید تحرک مدیران برای خدمت را بیشتر کند

سفرهای هیأت دولت باید تحرک مدیران برای خدمت را بیشتر کند