مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:272022-07-29سياسي

انتقاد از ضعف مدیریت منابع آب در مازندران/محرم ماه عشق به اهل بیت (ع) است


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ضعف در مدیریت آب های سطحی در استان گفت: با بهره گیری از روش های علمی از این باران های سیل آسا می توان بهترین استفاده را کرد تا این حوادث تبدیل به فرصت و نعمت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری، اظهار کرد: باران های سیل آسا و رگباری که الان شاهدش هستیم تا روزهای آینده ادامه دارد و برخی مناطق تبدیل به سیل و سیلاب شده و خسارت های وارد کرده است.

وی با بیان اینکه خداوند این قدرت را به ما داده که ما از تهدیدها فرصت بسازیم، اضافه کرد: با بهره گیری از روش های علمی از این باران های سیل آسا می توان بهترین استفاده را کرد؛ مگر نمی گوییم تالاب میانکاله دارد خشک می شود این همه باران سیل آسا که وارد دریا می شود می توان با جدول بندی و کانال کشی به سمت تالاب هدایت کرد تا تالاب ها و آب بندان ها از آب های شیرین پر شود و این حوادث تبدیل به فرصت و نعمت  شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: در مازندران در بحث جمع آوری آب های سطحی از معدل کشور پایین تر هستیم که لازم است در این زمینه تدبیر شود.

محمدی لایینی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ایام محرم تصریح کرد:  قیام امام حسین (ع) و بزرگ ترین درسی که ایشان به ما آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از ضعف مدیریت منابع آب در مازندران/محرم ماه عشق به اهل بیت (ع) است

انتقاد از ضعف مدیریت منابع آب در مازندران/محرم ماه عشق به اهل بیت (ع) است