مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مرداد 1401 ساعت 14:122022-07-29ورزشي

آیت الله سعیدی: وعاظ و مداحان سبک زندگی حسینی و زینبی را بیان کنند


وعاظ محترم و مداحان اهل بیت(ع) در ماه تبلیغ محرم، از سبک زندگی حسینی و زینبی برای مردم بیان کنند و با استفاده از قرآن و حدیث، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه ماه محرم آغاز عزای آل الله است، گفت: در این ماه خطبا، وعاظ و مداحان اهل بیت(ع) و مردم عزیز به اقامه عزا و شرکت در مجالس حسینی می پردازند.

وی بیان کرد: وعاظ محترم و مداحان در این ماه تبلیغ، از سبک زندگی حسینی و زینبی برای مردم بیان کنند و با استفاده از قرآن و حدیث، مردم را با سیره اهل بیت(ع) آشنا کنند.

خطیب جمعه قم اظهار کرد: آغاز ماه محرم، آغاز دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر نیز است که این دو واجب الهی اگر در جامعه درست و تحت ضوابط و هدایت های رهبر حکیم انقلاب قرار بگیرد، بدون شک مورد رضایت حضرت مهدی(عج) خواهد بود.

وی با اشاره به بیست و پنجمین گردهمایی سراسری ائمه جمعه در تهران، افزود: رهبر معظم انقلاب در این جلسه خطاب به ائمه جمعه گفتند که خطیب جمعه باید بتواند در برابر شبهه پراکنی های دائمی دشمنان مقابله کند.

آیت الله سعیدی افزود: رهبری در پاسخ به سوال ریشه ورود غربی ها به حجاب زنان ایرانی چیست گفتند: زن باشرف بااستعداد ایرانی، یکی از بزرگترین ضربه ها را بر تمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: وعاظ و مداحان سبک زندگی حسینی و زینبی را بیان کنند

آیت الله سعیدی: وعاظ و مداحان سبک زندگی حسینی و زینبی را بیان کنند