موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 22:122022-07-28حوادث

آخرین وضعیت محور هراز بعد از انسداد به دلیل سیل


رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور هراز از شب گذشته مسدود شد، گفت: بیشتر از 20 ساعت از انسداد محور هراز می گذرد و همچنان این محور مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت محور هراز ، اظهار کرد: محور هراز کماکان مسدود است.

وی با اشاره به اینکه محور هراز از شب گذشته مسدود شد، افزود: بیشتر از 20 ساعت از انسداد محور هراز می گذرد و همچنان این محور مسدود است.

*بازگشت آرامش نسبی به جاده هراز پس از سیلاب سیدعباس حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل از بازگشت آرامش نسبی و تخلیه بار ترافیکی ناشی از سیلاب در محورهراز خبر داد.

سید عباس حسینی در بازدید از محور هراز که از شامگاه گذشته به دلیل سیلاب مسدود شده بود، گفت: با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه، جمعیت هلال احمر و نیروهای مردمی و با حضور معاون فرماندار و بخشدار لاریجان از زمان بروز حادثه در محور، آرامش نسبی به این محور  حاکم شده است.

فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: از صبح امروز با اعلام بروز سیل در محور هراز، نیروهای امدادی و انتظامی در منطقه حاضر شده و نسبت به رفع خسارت های ایجاد شده اقدام کردند که در این راستا با توجه به مسدودی مسیر تجهیزات و ماشین آلات راهداری، بخشداری و بخش خصوصی حاضر در منطقه، مسیر به صورت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت محور هراز بعد از انسداد به دلیل سیل

آخرین وضعیت محور هراز بعد از انسداد به دلیل سیل