مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 14:472022-07-28سياسي

دستورات اژه ای برای کالاهای دپو شده در بوشهر/ 976 خودروی لاکچری همچنان خاک می خورد


مسؤولان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر وعده دادند که نسبت به ثبت در سامانه کردن تمامی کانتینرها و محموله ها در این منطقه، اقدامات عاجلی را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای امروز در ادامه بازدیدهای میدانی خود به بوشهر، به انبارهای گمرک این شهر نیز سرکشی کرد.

در این انبارها 180 ردیف کالای متروکه وجود داشت که نسبت به اعلام آنها به سازمان اموال تملیکی اقدامی صورت نگرفته بود، رییس قوه قضاییه در همین راستا به مسؤولان دادستانی بوشهر دستور داد تا در اسرع وقت این مسئله را پیگیری کنند.

رییس دستگاه قضا در ادامه بازدید از انبارهای گمرک بوشهر از بخش نگهداری خودروهای لوکس این گمرک نیز بازدیدکرد؛ در این بخش بالغ بر 976 دستگاه خودروی لوکس وجود داشت که 22 دستگاه از آنها متروکه شده و فقط 90 دستگاه از آنها به سازمان اموال تملیکی گزارش شده بود.

رییس عدلیه در این بخش، فرآیندهای قضایی رفع توقیف این خودروها  بررسی نمود و در ادامه بازدید از انبارهای گمرک بوشهر، از بخش نگهداری ماشین آلات سنگین راه سازی در این گمرک هم بازدید به عمل آورد که مشخص شد بیش از 300 دستگاه ماشین آلات سنگین ویژه راه سازی که مستعمل شده بودند در این بخش نگهداری می شد که مشکل ترخیص آنها نیز ناظر بر عدم برخورداری از مجوز کمیسیون ماده یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورات اژه ای برای کالاهای دپو شده در بوشهر/ 976 خودروی لاکچری همچنان خاک می خورد

دستورات اژه ای برای کالاهای دپو شده در بوشهر/ 976 خودروی لاکچری همچنان خاک می خورد