مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 12:122022-07-28ورزشي

تجلیل معاون وزیر ورزش از فرزند شهید شمسی پور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز سیدمحمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان به عنوان نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان با حضور در منزل خانواده شهید علیرضا شمسی پور شهید شاخص کشور از فرزندان این شهید بزرگوار دلجویی و تجلیل به عمل آورد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در این دیدار با بیان اینکه شهدا، تاریخ انقلاب اسلامی هستند عنوان کرد: آنان افتخارآفرینانی هستند که در عرصه های گوناگون جامعه جلوه گری می کنند.

پولادگر با اشاره به فرهنگ ایثار و شهادت و اینکه شهادت در مسیر خدا و طریق حق افتخاری عظیم برای انسان است، افزود: مردم ایران اسلامی با درایتی که دارند به خوبی این فرهنگ را پذیرفته اند.

وی با تجلیل از مقام شهید شمسی پور خاطرنشان کرد: توفیق دیدار از خانواده معزز شهدا بسیار ارزشمند است و همگی ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی این سرزمین هستند، افزود: شهیدان بهترین الگو و چراغ راه هدایت برای جوانان هستند و باید شهیدانی همچون شمسی پور به جوانان کشور بیشتر معرفی شوند.

گفتنی است؛ سردار شهید علیرضا شمسی پور در 13 اردیبهشت ماه سال 95 در عملیات تفحص شهدا در منطقه کانی مانگا ( پنجوین عراق) بر اثر انفجار مین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل معاون وزیر ورزش از فرزند شهید شمسی پور

تجلیل معاون وزیر ورزش از فرزند شهید شمسی پور