مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 12:022022-07-28سياسي

معاون پارلمانی رییس جمهور: ایل قشقایی همواره سپربلای آرمان های انقلاب هستند


سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور برای شرکت در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور در شیراز، وارد استان فارس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون پارلمانی رییس جمهور صبح امروز با هدف شرکت در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور در شیراز، وارد استان فارس شد.

 سید محمد حسینی که در بدو ورود با استقبال رسمی محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب وارد شیراز شده بود در آغاز این سفر به دیدار آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز رفت.

حسینی که ضمن شرکت در نخستین یادواره ملی سرداران، امیران و سه هزار شهید قشقایی کشور، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس در دفتر امام جمعه شیراز حضور یافته بود گفت: برخلاف تلاش دشمنان برای نا امیدی مردم شاهد هستیم که موج امید به آینده در کشور رشد داشته است.

 وی بیان کرد: برخی فکر می کردند که با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق می تواند در کوتاه ترین زمان به تهران برسد اما حضور پرشور مردم در دفاع از کشور این خیال خام را از بین برد.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: منافقان دم از حمایت از حقوق بشر می زنند اما جالب اینجاست که بیش از 16 هزار شهید ترور در کشور ما توسط منافقان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پارلمانی رییس جمهور: ایل قشقایی همواره سپربلای آرمان های انقلاب هستند

معاون پارلمانی رییس جمهور: ایل قشقایی همواره سپربلای آرمان های انقلاب هستند