مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 09:172022-07-28اقتصادي

گرمای هوا و کاهش بارش در تهران طی سه ماه آینده


معاون اداره کل هواشناسی تهران گفت: متوسط بارش سه ماه آینده استان تهران کمتر از نرمال و متوسط دما طی سه ماه آینده حدود 0.

5 تا 1 درجه سلسیوس بیشتر از نرمال پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مازیار غلامی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت دما و بارش در تهران طی سه ماه آینده اظهار کرد: جدیدترین خروجی های مدل های پیش بینی فصلی بیانگر آن است که متوسط بارش سه ماه آینده استان تهران کمتر از نرمال باشد این در حالی است که متوسط دما طی این مدت حدود 0.

5 تا 1 درجه سلسیوس بیشتر از نرمال برآورد شده است.

وی افزود: این شرایط سبب می شود تا خشکسالی تشدید شود و با توجه به کاهش بارش انباشته شده از ابتدای سال زراعی گذشته و بهار 1401 و پیش بینی افزایش دما طی سه ماه آینده، کماکان لزوم صرفه جویی، استفاده بهینه و مدیریت در زمینه منابع مصارف آب بیش از پیش احساس شود.

معاون اداره کل هواشناسی تهران درباره میزان بارندگی های تیرماه گفت: بررسی آماری مقادیر بارش ثبت شده در ایستگاه های هواشناسی استان بیانگر آن است که مقدار بارش (پهنه ای) در سطح استان در تیر 1401، 0.

2 میلی متر بوده که در مقایسه با بلند مدت 97 درصد کاهش داشته است.

مقدار بارش استان تهران از ابتدای سال زراعی (مهر 1400) تا پایان تیر1401، 170 میلی متر بوده که در مقایسه با بلند مدت 40 درصد و نسبت به سال قبل 25 درصد کاهش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای هوا و کاهش بارش در تهران طی سه ماه آینده

گرمای هوا و کاهش بارش در تهران طی سه ماه آینده