مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 08:372022-07-28اجتماعي

سیلاب، هراز را مسدود کرد/ تداوم وضعیت جوی ناپایدار تا دهم مردادماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، یدالله جهان تاب رییس پلیس راه مازندران امروز در گفت وگویی، اظهار کرد: جاری شدن سیلاب همراه با گل و لای در چند نقطه محور هراز را مسدود کرد.

وی با اشاره به انسداد محور هراز تا اطلاع ثانوی، افزود: ماموران اداره راهداری مشغول بازگشایی مسیر هستند.

رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محور کندوان بارانی و لغزنده است، اضافه کرد: همچنین ارتفاعات گدوک سوادکوه و کیاسر نیز مه آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

جهان تاب با هشدار نسبت به احتمال ریزش و رانش در کوهستان های شمال، خاطرنشان کرد: موضوع مهم توجه به توصیه ها و هشدارها و پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای کوهستانی مازندران است.

 ریزش کوه و حجم بالای سنگ ریزه  حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز با اشاره به وقوع سیل در محور هزار، اظهار کرد: به دلیل ریزش کوه و حجم بالای سنگ ریزه در حد فاصل بایجان تا وانا در محور رفت و برگشت محور هراز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی خاطر نشان کرد: تا زمان بازگشایی کاربران جاده ای می توانند از محورهای کندوان و سوداکوه به عنوان مسیر جایگزین تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران با اعلام تلفن گویا 141، کاربران جاده ای و مسافران محترم با توجه به هشدارهای هواشناسی پیش از تردد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب، هراز را مسدود کرد/ تداوم وضعیت جوی ناپایدار تا دهم مردادماه

سیلاب، هراز را مسدود کرد/ تداوم وضعیت جوی ناپایدار تا دهم مردادماه