مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 08:022022-07-28اقتصادي

تلاش ها برای رفع تنش آبی در برخی از محلات کرمانشاه


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از رفع مشکل نوسان فشار آب در مناطق جنوب و جنوب غربی شهر کرمانشاه تا پایان شهریورماه خبر داد.

- رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به آبرسانی از سد گاوشان به شهر کرمانشاه و تقویت فشار آب شبکه در این شهر پروژه خط بین مخازن چمن به مخزن جمهوری به طول 2 هزار و 400متر و ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت پمپاژ 400 لیتر آب در ثانیه آغاز شد.

وی از پیش بینی اتمام این پروژه تا پایان شهریورماه سال جاری خبر داد و افزود: با بهره برداری از این پروژه مشکل افت فشار آب مناطق تحت پوشش این مخازن که شامل شهرک های واقع در جنوب و جنوب غرب شهر کرمانشاه است، مرتفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان به دیگر طرح های در دست اقدام شرکت آبفا استان در شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این طرح ها با افزایش ظرفیت تولید آب و ایجاد زیرساخت ها لازم موجب تقویت آب بین حوزه ای، توزیع عادلانه و مناسب آب در سطح شهر کرمانشاه خواهند شد و قطعاً با اجرای این پروژه ها در تابستان سال آینده شاهد تنش آبی در این شهر نخواهیم بود.

انتهای پیام/پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ها برای رفع تنش آبی در برخی از محلات کرمانشاه

تلاش ها برای رفع تنش آبی در برخی از محلات کرمانشاه