مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 07:222022-07-28سياسي

آب گچساران آلودگی میکروبی ندارد/ راه اندازی آزمایشگاه مجهز آبفا در این شهرستان


مدیرکل دفتر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب گچساران هیچگونه آلودگی میکروبی ندارد و آزمایشگاه مجهز آبفا در این شهرستان به زودی راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، در روزهای اخیر شاهد انتشار اخبار و بیان نگرانی هایی در خصوص آب مناطقی از شهر دوگنبدان بودیم، عمده نگرانی ها در خصوص دو منطقه کمبل و باغ فردوس در این شهرستان بوده، دو منطقه ای که عملا ارتباطی با امور آبفا ندارند.

چشمه باغ فردوس متولی خود را دارد و امور آب و فاضلاب هیچ گونه ایستگاه پمپاژ و تاسیسات آبی در آن منطقه و برداشت آب از آن چشمه ندارد و رودخانه کمبل در حیطه کاری آبفا نیست اگرچه برنامه بلند مدت آبفا برای شهر دوگنبدان ساماندهی فاضلاب خام مناطق آن شهر و جمع آوری و هدایت آن به تصفیه خانه فاضلاب خواهد بود.

اما در این برهه وحساسیت جدی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و مسئولین شرکت آبفا کهگیلویه وبویراحمد باعث شد تا مدیرکل دفتر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده و بررسی و پایش وضعیت سلامت آب استان و به ویژه آب شرب گچساران را بررسی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران منتظری مدیرکل دفتر بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: بازدید از مرکز کنترل کیفیت و آزمایشگاه آب مرکز کهگیلویه وبویراحمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب گچساران آلودگی میکروبی ندارد/ راه اندازی آزمایشگاه مجهز آبفا در این شهرستان

آب گچساران آلودگی میکروبی ندارد/ راه اندازی آزمایشگاه مجهز آبفا در این شهرستان