مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مرداد 1401 ساعت 00:322022-07-27بين الملل

واکنش ریاست جمهوری عراق به ورود معترضان به ساختمان پارلمان


واکنش ریاست جمهوری عراق به ورود معترضان به ساختمان پارلمان - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ورود تعداد زیادی از تظاهرات کنندگان و معترضان به گزینه نخست وزیری عراق به داخل ساختمان پارلمان این کشور، با واکنش برهم صالح رییس جمهور عراق همراه شد.

صالح بامداد پنجشنبه صدور بیانیه ای گفت: تظاهرات مسالمت آمیز و ابراز عقیده با رعایت مقررات و قوانین، حفظ امنیت و اموال عمومی، و بیش از هر چیز خویشتن داری و پیشبرد منافع ملی، حقی است که طبق قانون اساسی تضمین شده است .

در این بیانیه که روی سایت ریاست جمهوری عراق قرار گرفت، آمده است: ما بر لزوم رعایت آرامش و غلبه بر زبان عقل، پرهیز از هرگونه تشدید تنش هایی که بر صلح و امنیت اجتماعی تأثیر می گذارد، تلفیق تلاش ها برای تحقق حقوق ملی، دستیابی به خواست مردم و پاسخگویی به آرمان های اصلاحی آنها و تشکیل مقامات مؤثری که حافظ منافع عالی کشور و تحکیم کشوری توانمند است، تاکید می کنیم که باعث می شود آرزوهای مردم برای آینده ای بهتر دست یافتنی شود .

صالح اضافه کرد: عراق شرایط حساسی را پشت سر می گذارد و با چالش ها و حقایق بزرگی روبه رو است که مستلزم اتحاد صفوف و حفظ مسیر دموکراتیک مسالمت آمیز در کشوری است که مردم ما طی ده ها سال استبداد، آزار و اذیت و خشونت برای آن قربانی شده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش ریاست جمهوری عراق به ورود معترضان به ساختمان پارلمان

واکنش ریاست جمهوری عراق به ورود معترضان به ساختمان پارلمان