مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مرداد 1401 ساعت 20:022022-07-27سياسي

طرح های روی زمین مانده در سمنان زودتر به نتیجه برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس گلرو، نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس عصر امروز با تبریک فرارسیدن چهل و دومین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی اظهار کرد: وظیفه این نهاد، تبدیل علم به فناوری و تجاری سازی فناوری تا مرحله کاربرد کامل آن است و تولیدات موفق فناورانه این نهاد مانند درمان ناباروری، سلول های بنیادی و انجام سلول درمانی، تولید داروهای گیاهی مختلف، طراحی و ساخت فرستنده های رادیویی، دکل های حفاری نفت، تولید مته های حفاری نفت و گاز، طراحی و ساخت سیستم رانش واگن های مترو و.

مؤید نوع فعالیت حرفه ای این نهاد خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت های جهاد دانشگاهی به عنوان نهاد عمومی غیردولتی، بر ضرورت تغییر جایگاه این نهاد در بودجه تأکید کرد و گفت: لازم است این نهاد به عنوان یک دستگاه سیاست گذار مستقل در بودجه دیده شود.

نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: توانایی علمی و دانش جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف در جهت توسعه استان بکار گرفته می شود.

گلرو افزود: این مرکز باید به دنبال انجام مأموریت های مهم در سطح ملی باشد و خدمات ارائه شده در این مرکز نیز باید در سطح بالایی باشد تا شاهد توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در استان توسعه باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های روی زمین مانده در سمنان زودتر به نتیجه برسد

طرح های روی زمین مانده در سمنان زودتر به نتیجه برسد